Ingrid och vackra ljusstakar

november 26, 2008 § 8 kommentarer



Nu går jag runt bordet och kanske jag vågar släppa taget innan julen kommer. Jag blir inte ett år förrän i februari så min mamma tycker det är lite tidigt än. Och det är på grund av mig, säger hon som hon inte hinner så mycket längre som hon önskar. Jag ?????

Gjutjärnsgrytan skall snart dekoreras, än så länge så står bara lite murgröna i den.


Vackra ljusstakar i keramik, den stora är sprucken, men vad gör detta, den är vacker ändå.


Keramikfaten liknar små blommor, kottarna har vi tagit här i skogen. På söndag har vi vår traditionella Glöggmys. Vi kör öppet hus mellan 15 och 19. Ni som bor nära får gärna komma in på Fisksoppa och glögg och pepparkakor. Skulle vara roligt att träffa er alla!! Förresten så tänkte jag göra lite tilltugg, är det någon som har några ideér? Iaf så önskar jag er en härlig kväll! Kramar M

§ 8 svar till Ingrid och vackra ljusstakar

  • Hjortgården skriver:

    Men vilken liten sötnos på upptäcksfärd!Lät härligt med glöggmys. Tyvärr är jag så dålig på matlagning…men såg någonstanbs att man serverade lussebullar med kaviar, rökt lax mm skulle visst vara utsökt?Kram Maud

  • Dubbelörnen skriver:

    Vilken sötnos!! Och hon kan definitivt inte sätta käppar i hjulet för mammas julplanering ;).Kommer gärna förbi, om det nu inte var det där med avståndet :).Sitter också o klurar på på tilltugg för vår glöggbuffé som vi har den 3e advent. Har börjat sätta ihop min lista… Kram

  • Hannis skriver:

    Vilka vackra ljusstakar!Vilken söt liten tös!Kan tänka mig att det kommer att gå undan när hon väl släpper taget=))Kram Hannis

  • Saramedflera skriver:

    Vilken duktig tjejja, hon går säkert innan jul :-)Kram Sara

  • Saramedflera skriver:

    Vilken duktig tjejja, hon går säkert innan jul :-)Kram Sara

  • Vilken liten goding. Tror väl inte att hon kan ställa till några bekymmer för dig, *s*. Så fint du har gjort. Låter jättemysigt med Glöggmys.Kram Ullis

  • synne skriver:

    En sån söt liten Ingrid.Kan inte alls försåt att du inte hinner med det ska fniss.Du går nog innan jul.Du har ialla fall visat att du vill.Sänder en kram till dig vännen. Du får hälsa mamma och brorsorna så gott.Kramen Synne.

  • skapa ro.om... skriver:

    Vad fina de är, dina ljusstakar har haft likadana fast de gick sönder, men jag gav de nytt liv, då jätte gärna besök min sida så kan du se bilder på, bland mina somrar bilder i min lilla ute plats.Föresten vilket vackert tapet du har, kan du lägga några tydliga bilder på det.Har det gott// M

Lämna en kommentar

Vad är detta?

Du läser för närvarande Ingrid och vackra ljusstakarwhitepoetry.

Meta