Längtar du också efter julen?

november 15, 2011 § 2 kommentarer


Nu var det väldigt längesedan jag gjorde några inlägg här. Har märkt att jag fortfarande har besökare här på denna bloggen och då vill man ju inte göra er besvikna:-)

Var i skogen igår och plockade mängder av kottar.

§ 2 svar till Längtar du också efter julen?

  • Johanna skriver:

    Hej!

    Jag måste bara fråga var du har köpt ljuskronan från Olsson & Jensen, den är så underbart fin!

    Vet du om den går att beställa på Internet, om den gör det vilken hemsida?

    Med vänliga hälsningar
    Johanna

    • wambesi skriver:

      Hej!

      Oj, det var ju jättelängesedan du frågade men denna bloggen är inte aktiv. men kanske du ändå fortfarande letar efter en sån ljuskrona, så kan jag säga att jag köpte den i en nu nedlagd web butik. Den som finns nu heter Mamselle caramelle
      vänligen Malin

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Längtar du också efter julen?whitepoetry.

Meta

